Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden particuliere klanten

1. Bepalingen

  • Onderneming: Holon Coaching, gevestigd op Gansstraat 164, 3582EP Utrecht
  • "Coach": Julia van Ittersum
  • "Coachee": Jij, de persoon die gebruikmaakt van de coachingdiensten.

2. Wanneer zijn deze voorwaarden van toepassing?

Deze voorwaarden gelden voor alle coachingdiensten die ik aanbied. Door met mij in zee te gaan, bevestig je dat je deze voorwaarden hebt gelezen en begrepen. Voorafgaand aan de aanmelding ontvang je een kopie van de algemene voorwaarden, en deze kan je op elk moment opvragen via julia@holoncoaching.nl 

3. Wat bied ik aan?

Holon Coaching is een kleinschalige en persoonlijke coachingspraktijk waarin ik op een laagdrempelige manier individuele coaching aanbied over het versterken van zingeving op verschillende vlakken van je leven. Specifiek kan dit gaan over persoonlijke ontwikkeling, loopbaanbegeleiding en andere onderwerpen die voor jou belangrijk zijn. De coaching is altijd afgestemd op jouw vraag en behoefte. Het doel van coaching is om het zelfsturend en zelflerend vermogen te bevorderen. 

4. Wat kun je van mij verwachten?

Ik zorg voor professionele coaching door een gedegen opleiding, door te reflecteren, intercollegiaal overleg en het voortdurend ontwikkelen van kennis en kunde middels opleidingen. De coaching is altijd vertrouwelijk en afgestemd op jouw behoeften. Wat betreft vertrouwelijkheid, mocht in uitzonderlijke gevallen iets besproken worden wat ernstige schade kan doen aan jouzelf, mij als coach of aan anderen, kan hier (in overleg) van afgeweken worden. Ik houd me te aller tijde aan ethische richtlijnen. 

5. Wat verwacht ik van jou?

Ik vraag om jouw betrokken deelname aan de coaching. Dit is een belangrijk ingrediënt van succesvol coachingstraject. Ik vraag je ook om op tijd te betalen en het op tijd te laten weten wanneer je een afspraak niet kunt nakomen (zie punt 6 en 7).

6. Hoe zit het met de betaling?

Je ontvangt een factuur aan het eind van de maand voor de coaching van afgelopen maand. Graag ontvang ik de betaling binnen 14 dagen. Mocht dit in uitzonderlijke gevallen van toepassing zijn, dan zijn eventuele extra kosten, zoals incassokosten voor rekening van jou.

7. Annuleren of wijzigen van afspraken

Je kunt een afspraak tot 24 uur van tevoren kosteloos annuleren, telefonisch of via e-mail of whatsapp. Als je later annuleert, breng ik 100% van het tarief in rekening. Dat heeft te maken met voorbereidingstijd, en met dat ik in deze tijd geen nieuwe afspraak meer kan inplannen. Als ik door ziekte of ernstige overmacht afwezig ben, laat ik je dat zo snel mogelijk weten, overleggen we voor een ander moment, een online sessie, of plannen we een nieuwe afspraak.

8. Aansprakelijkheid

Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele schade die voortvloeit uit de coaching gesprekken, tenzij er sprake is van grove nalatigheid. Mijn aansprakelijkheid is beperkt tot het bedrag dat je voor de coaching hebt betaald.

9. Geschillen

Mocht er een probleem zijn, dan proberen we dit eerst en zo veel mogelijk samen op te lossen. Je kan mij bereiken op mijn e-mailadres julia@holoncoaching.nl of het telefoonnummer dat je van mij hebt ontvangen en ik zal binnen 1 tot 5 dagen contact met je opnemen. Dan zoeken we samen naar een oplossing. Lukt dit allemaal niet, dan kun je een klacht indienen en proberen we je klacht op te lossen, bijvoorbeeld via mediation of een klachtencommissie

10. Welk recht is van toepassing?

Op deze voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.

____________________________________________________________________________________________

Algemene Voorwaarden voor Zakelijke Klanten

1. Bepalingen

Onderneming: Holon Coaching, gevestigd op Gansstraat 164, 3582EP Utrecht.
Coach: Julia van Ittersum
Coachee: de werknemer die via een zakelijke overeenkomst van zijn werkgever gebruikmaakt van de coachingdiensten.

Zakelijke klant: Organisatie waar coachee in dienst is en die betaalt voor de diensten.

Diensten: één op één coachingsessies over werk en zingeving. Deze sessies kunnen plaatsvinden in mijn praktijkruimte in Utrecht, via online sessies, wandelcoaching of hybride.

2. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle coachingsdiensten die ik aanbied aan Coachees via Zakelijke Klanten. Voor Zakelijke Klanten die bij Springest zijn aangesloten, verloopt de aanvraag via het platform www.springest.nl. Voor overige zakelijke klanten verloopt de aanvraag via persoonlijk overleg. Door gebruik te maken van mijn diensten bevestigen de Zakelijke klant en Coachee dat deze voorwaarden zijn gelezen en begrepen. Een kopie van de algemene voorwaarden wordt voorafgaand aan de aanmelding verstrekt en kan op elk moment opgevraagd worden via julia@holoncoaching.nl.

3. Dienstenaanbod

Holon Coaching biedt kleinschalige en persoonlijke coaching aan, gericht op het versterken van zingeving en innerlijke veerkracht voor personen binnen organisaties. De coaching is altijd afgestemd op de specifieke behoeften van de Coachee. Het doel van het traject is om het zelfsturend en zelflerend vermogen van de coachee te bevorderen zodat de coachee na afloop van het traject zelfstandig verder kan met de nieuwe tools en inzichten.

4. Verwachtingen van de Coach

Holon Coaching biedt professionele coaching aan, ondersteund door gedegen opleidingen en voortdurende ontwikkeling. De coachingsgesprekken zijn vertrouwelijk en afgestemd op de behoeften van de coachee. De gesprekken zijn vertrouwelijk en de inhoud daarvan zal niet gedeeld worden met de werkgever. In uitzonderlijke gevallen kan er, in overleg, van de vertrouwelijkheid worden afgeweken indien dit strict noodzakelijk is voor de veiligheid van betrokkenen.

5. Verwachtingen van de Coachee

De Coachee wordt verzocht om actieve deelname aan het coachingstraject. Dit is essentieel voor het succes van de coaching. Daarnaast wordt verwacht dat het traject tijdig en correct wordt ingediend met de werkgever en dat afspraken tijdig worden geannuleerd of gewijzigd (zie punten 6 en 7).

6. Betalingsvoorwaarden

Facturen dienen binnen 30 dagen na factuurdatum te worden betaald. Eventuele extra kosten, zoals incassokosten, zijn voor rekening van de Zakelijke Klant. Betalingen dienen te geschieden op de wijze zoals aangegeven op de factuur. Voor Zakelijke Klanten die mijn diensten via Springest inkopen, gelden de betalingsvoorwaarden van Springest.

7. Annuleren of Wijzigen van Afspraken

Afspraken kunnen door de Coachee tot 24 uur voor de geplande tijd kosteloos worden geannuleerd, telefonisch of via e-mail en Whatsapp. Bij annulering binnen 24 uur wordt 100% van het tarief in rekening gebracht, vanwege de voorbereidingstijd en het niet kunnen inplannen van nieuwe afspraken. Werkgever (zakelijke klant) kan onderling met Coachee afspraken maken over eventuele doorrekening. In geval van ziekte of ernstige overmacht zal ik de Coachee zo snel mogelijk informeren en samen naar een oplossing zoeken, zoals een online sessie of het plannen van een nieuwe afspraak.

8. Aansprakelijkheid

Holon Coaching is niet aansprakelijk voor enige schade die voortvloeit uit de coaching, tenzij er sprake is van grove nalatigheid. De aansprakelijkheid is beperkt tot het bedrag dat voor de coaching is betaald.

9. Geschillen

Bij problemen streven we ernaar om deze in goed overleg op te lossen. De Coachee kan contact opnemen via julia@holoncoaching.nl of het telefoonnummer dat is verstrekt. Indien een oplossing niet mogelijk is, kan er een klacht worden ingediend, die we zullen proberen op te lossen via mediation of een klachtencommissie.

10. Toepasselijk Recht

Op deze voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.